Эрнэст Хэмінгуэй залажыўся з сябрамі: дзесяць даляраў для таго, хто напіша самую кароткую сумную гісторыю. І на сурвэтцы напісаў сем слоў. "Для продажу: дзіцячы абутак, ніколі не выкарыстоўваўся".
Гісторыя Хэмінгуэя з'яўляецца філасофскім камянём для тых, хто рэалізуе сацыяльную кампанію: крэатыўных дырэктараў, дызайнераў, аўтараў тэкстаў. Як у кароткай форме перадаць тое, што важна, што кранае, што асцярагае? Ніжэй прыведзена 20 прыкладаў таго, як эфектыўна звярнуць увагу на важную праблему.
Не купляйце экзатычных сувеніраў з жывёл.
Кожныя 60 секунд памірае від.
Ён мае вочы сваёй маці.
Гэта не адбываецца тут, але гэта адбываецца зараз.
Для кагосьці гэтыя ступенькі, як Эверэст.
Дапамажы, перш чым гэта будзе запозна.
Прышпілі рамяні! Застанешся ў жывых.
Колер скуры не павінен вырашаць іх будучыню.
Паглядзі, як проста накарміць патрабуючых.
Думай пра кожны з бакоў.
"Like!" не дапамагае.
Ты не з'яўляешся эскізам, скажы "НЕ" анарэксіі.
Рабочыя гэта не інструменты.
Паводле deon.pl